: သီးသန္႔ အႀကံဥာဏ္ေပးထားေသာ

Lks 245 ညွိႏိႈင္း

Myanmar [Burma]

14527
  • 70,000 km

Silver Nissan Fairlady 2002 ေမာ္ဒယ္ ေရာင္းရန္ရွိသည္။ သက္ေတာင္႔သက္သာစီးနင္းနုိင္၇န္ ဇိမ္ခံပစၥည္းမ်ား ပါ၀င္သည္။ A/C: Front,A/C: Rear,TV,Navigation System,Power Locks,Power Steering. ေဘးကင္းလုံျခံ...

Lks 255 ညွိႏိႈင္း

Myanmar [Burma]

14527
  • 50,000 km

Red Nissan Fairlady 2002 ေမာ္ဒယ္ ေရာင္းရန္ရွိသည္။ သက္ေတာင္႔သက္သာစီးနင္းနုိင္၇န္ ဇိမ္ခံပစၥည္းမ်ား ပါ၀င္သည္။ A/C: Front,A/C: Rear,TV,Navigation System,Power Locks,Power Steering. ေဘးကင္းလုံျခံဳမွ...

Lks 170 ညွိႏိႈင္း

ရန္ကုန္

14527
  • 80,000 km

Orange Nissan Fairlady 2003 ေမာ္ဒယ္ ေရာင္းရန္ရွိသည္။ သက္ေတာင္႔သက္သာစီးနင္းနုိင္၇န္ ဇိမ္ခံပစၥည္းမ်ား ပါ၀င္သည္။ A/C: Front,TV. ေဘးကင္းလုံျခံဳမွဳစနစ္မ်ား ပါ၀င္သည္။ Airbag: Driver,Airbag: Passenger...

Lks 165 ညွိႏိႈင္း

ရန္ကုန္

14527
  • 83,000 km

Black Nissan Fairlady 2002 ေမာ္ဒယ္ ေရာင္းရန္ရွိသည္။ သက္ေတာင္႔သက္သာစီးနင္းနုိင္၇န္ ဇိမ္ခံပစၥည္းမ်ား ပါ၀င္သည္။ A/C: Front,TV. ေဘးကင္းလုံျခံဳမွဳစနစ္မ်ား ပါ၀င္သည္။ Airbag: Driver,Airbag: Passenger....

ေနာက္ဆံုးရလဒ္
ျပန္လည္ျပဳလုပ္ပါ ၿပန္လွည္႔ပါ
Nissan Fairlady for sale

နစ္ဆန္း ဖဲယ္ယားေလဒီမ်ား

နစ္ဆန္းထဲက ထင္၇ွားတဲ႔ ၿပိဳင္ကားတစ္မ်ိဳးက နစ္ဆန္း ဖဲယ္ယားေလဒီ ၿဖစ္ပါတယ္။ နစ္ဆန္းထဲက စေပါ႔ကားတစ္မ်ိဳး ၿဖစ္ၿပီး တစ္ၿခားႏုိင္ငံေတြမွာေတာ႔ နစ္ဆန္း ၃၅၀ ဇစ္၊ လိုသိၾကၿပီး နစ္ဆန္း ဖဲယ္ယားေလဒီ ဇစ္ ဇစ္၃၃ လို႔လည္း သိၾကပါတယ္။  နစ္ဆန္း ဖဲယ္ယားေလဒီမွာလည္း အမ်ိဳးအစားကြဲေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ရွိပါတယ္။ ေမာ္ဒယ္နဲ႔လိုက္ၿပီး ၿဖစ္ပါတယ္။ မူလ ဖဲယ္ယားေလဒီရဲ႕ ဇစ္ စီးရီးေတြကို ေအာက္တိုဘာ ၁၉၆၉ မွာ နစ္ဆန္း ဖဲယ္ယားေလဒီ ဇစ္ အၿဖစ္ စတင္ေရာင္းခ်ခဲ႔႔တယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာမွ နစ္ဆန္းက ၿပည္ပကို တင္ပို႔ခဲ႔တာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ဌင္းတို႔ထဲမွာ ေနာက္ထြက္  ၂၀၀၂ ေနာက္ပိုင္းထြက္တဲ႔  ဖဲယားေလဒီ ၃၅၀ ဇစ္ေတြ ၿဖစ္လာပါတယ္။  ဖဲယ္ယားေလဒီ ဇစ္ကိုေတာ႔ ဂ်ပန္မွာပဲ ေရာင္းၿပီး က်န္တဲ႔ ကားေတြကိုေတာ႔  နစ္ဆန္းအက္စ္ ၃၀၊ နစ္ဆန္း အက္စ္ ၁၃၀၊ နစ္ဆန္း ၃၀၀ ဇစ္အိတ္ခ်္၊  နစ္ဆန္း ၃၅၀ ဇစ္၊ နစ္ဆန္ဒ ၃၇၀ ဇစ္ စတဲ႔ နာမည္ေတြေအာက္မွာ ေရာင္းခ်ခဲ႔ပါတယ္။ နစ္ဆန္းကေန ၿပည္တြင္းမွာ နာမည္ၾကီးတဲ႔ ကားေတြ အနနဲ႔ နစ္ဆန္းမွာ ဆလြန္းအေနနဲ႔ စကိုင္းလိုင္း ဆလြန္းမ်ား အင္မတန္ ေရပန္းစားပါတယ္။

စကိုင္းလိုင္းက ဇိမ္ခံ ဆလြန္းကား အမ်ိဳးအစား ျဖစ္ပါတယ္။ အျပင္အဆင္ ဒီဇိုင္းက အစ ဇိမ္ခံကား ဆန္ဆန္ ရွိျပီး လူၾကိဳက္မ်ား ေရပန္းစားပါတယ္။ ယေန႔ေတာ့ ေရြးစရာကား မ်ားလာတာမို႔ စကိုင္းလိုင္းအေပၚ ခေရဇီ ျဖစ္တဲ့ အေရအတြက္ လည္း နည္းလို႔လာပါတယ္။ စကိုင္းလိုင္းက ဇိမ္ခံကား ျဖစ္တာမို႔ ဆီစား မသက္သာပါဘူး။ သုိ႔ေပမယ့္ ကားၾကီးေတြေလာက္လည္း ဆီစားတဲ့ကားမဟုတ္တာမို႔ ေရြးဝယ္ၾကပါတယ္။ နစ္ဆန္းမွာ အေရအတြက္ အမ်ားဆံုးအျဖစ္ ျမန္မာျပည္မွာ ျမင္ေတြ႔ရတာက နစ္ဆန္း ေအဒီဗန္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဖြဲ႔စည္းတည္ေဆက္ပံုက တုိယိုတာ ပရိုေဘာက္လို ဆန္ဆန္ ရွိေပမယ့္ အခ်ိဳးအေကြ ႔ေဘာ္ဒီပံုစံေလး ရွိေနတာက သူ႔ရဲ ႔အားသာခ်က္ ရွိပါတယ္။ အရြယ္အားျဖင့္လည္း အေတာ္ေလးၾကီးတဲ့ကား ျဖစ္ပါတယ္။ အင္ဂ်င္အရြယ္ကေတာ့ ၁၃၀၀ စီစီ ဆုိေတာ့ ပရိုေဘာက္နဲ႔ ျပိဳင္ရင္လည္း ျပိဳင္ခ်င္စရာ ေကာင္းတဲ့ကား ျဖစ္ေန ပါတယ္။ ေစ်းႏွုန္းလည္း မတိမ္းမယိမ္း ျဖစ္ပါတယ္။ အၿခား နစ္ဆန္းရဲ႕ ေမာ္ဒယ္ေတြ ၿဖစ္တဲ႔ နစ္ဆန္းႏုတ္နဲ႔ နစ္ဆန္း မတ္ခ်္စတဲ႔ ကားအေသးစားေတြကိုေတြ႔ၿမင္ရၿဖစ္ပါတယ္။ ကုန္ကားၾကီးေတြမွာဆို နစ္ဆန္း အယ္တလစ္ဟာနာမည္ရွိပါတယ္။

ၿပည္တြင္းမွာေတာ႔ နစ္ဆန္း ဖဲယ္ယားေလဒီေတြဟာ အရင္ကတည္းက ပံုစံလွပၿပီး စေပါ႔ကားၿဖစ္တဲ႔ အတြက္ေၾကာင္႔ ထင္ရွားပါတယ္။ အခုေတာ႔ ၿပည္တြင္းမွာ ၿပိဳင္ကားေတြကို အစိုးရက တင္ပို႔မႈကို ကန္႔သတ္ ပိတ္သိမ္း ထားတဲ႔ အတြက္ အရင္ ၿပည္တြင္းကို သြင္းထားတဲ႔ ေမာ္ဒယ္ အနိမ႔္ကားေတြကိုသာ ေတြ႔ရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။

စြမ္းေဆာင္ရည္နဲ႔ နည္းပညာ

နစ္ဆန္း ဇစ္ကားေတြကို ၁၉၆၉ မွာ  ဗားရွင္း ႏွစ္ခုနဲ႔ စေရာင္းပါတယ္။ ဗားရွင္းတစ္ခုကို ဂ်ပန္အတြက္ ၿဖစ္ၿပီး ေနာက္ ဗားရွင္းတစ္ခုကိုေတာ႔ ယူအက္စ္ဗားရွင္းနဲ႔ ၿဖစ္ပါတယ္။ ဂ်ပန္ဗားရွင္းကေတာ႔ အင္လိုင္း ၆လံုးပါရွိတဲ႔အင္ဂ်င္နဲ႔ ၿဖစ္ၿပီး ယူအက္္စ္ ဗားရွင္းကိုေတာ႔ ၿမင္းေကာင္ေရ ၁၅၁ ထုတ္ႏိုင္တဲ႔ ၂၄၀၀ စီစီအင္လိုင္း စစ္ နဲ႔ၿဖစ္ပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ နစ္ဆန္းရဲ႕ ဖဲယ္ယားေလဒီကားေတြကို  အင္ဂ်င္နဲ႔လည္း နာမည္ေတြကို တပ္ၿပီး ခြဲတာကိုလည္း ေတြ႔ရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာ- အင္ဂ်င္ ၃၅၀၀ စီစီရွိတဲ႔ နစ္ဆန္း ဖဲယ္ယားေလဒီေတြကို နစ္ဆန္း ၃၅၀ ဇစ္လို႔ ေခၚသလိုမ်ိဳး ၿဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၀၂ ကေန ၂၀၀၈ ထိကို ထုတ္လုပ္တဲ႔ နစ္ဆန္း ဖဲယ္ယားေလဒီေတြကိုေတာ႔ ႏွစ္ေယာက္စီး ကဲယ္ပယ္ေတြ အေနနဲ႔ေတြ႔ရမွာ ၿဖစ္ၿပီး ၂၀၀၃ ကေန ၂၀၀၉ ထိ ထုတ္လုပ္တဲ႔ကားေတြကိုေတာ႔ ရိုစတာလို႔ေခၚတဲ႔ အမိုးဖြင္႔နိုင္တဲ႔ကားေတြ အေနနဲ႔ ေတြ႕ရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ဌင္းကားေတြဟာ စေပါ႔ကားေတြ ၿဖစ္တဲ႔ အၿပင္ ကဲယ္ပယ္ ဆိုရင္ တံခါး (၃) ေပါက္၊ ရိုစတာဆိုရင္ တံခါး ႏွစ္ေပါက္စတဲ႔ အေနနဲ႔ ေတြ႔ရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၀၃ ေနာက္ပိုင္းထြက္တဲ႔ ေမာ္ဒယ္ေတြမွာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ၃၅၀၀ စီစီ အင္ဂ်င္ကို တပ္ထားၿပီး အင္ဂ်င္ ခ်ဲယ္ဆီးေတြေလာက္သာ ေၿပာင္းသြားတာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ ဂီယာအေနနဲ႔  ဂီယာ ၅ ခ်က္ရွိတဲ႔ ေအာ္တို ဂီယာ၊ ဂီယာ ၆ ခ်က္ရွိတဲ႔ မန္န်ဴးယယ္ ဂီယာ ၿဖစ္ပါတယ္။  

ဒီဇိုင္း

၂၀၀၃ ကေန ၂၀၀၉ ထိကို ထုတ္တဲ႔ ႏွစ္ေယာက္စီး နစ္ဆန္း ၃၅၀ ဇစ္ေတြဟာ ႏွစ္ေယာက္စီး ဆိုတဲ႔အတိုင္း  ထိုင္ခံုႏွစ္ခံုပဲ ပါရွိပါတယ္။ ဂ်ပန္မွာ နစ္ဆန္း ဇစ္ ၃၃ လို႔ေခၚၿပီး  ရိုစတာေမာ္ဒယ္ကိုေတာ႔ ၂၀၀၄ မွာ ထြက္ရွိခဲ႔ပါတယ္။ နစ္ဆန္း ၃၅၀ ဇစ္ေတြကို အားလံုးေသာ စြမ္းေဆာင္ေရ ဒီဇိုင္းေတြကို ၿပိဳင္ကား ေမာင္းႏွင္မႈ ၿပိဳင္ပြဲေတြ အတြက္ ၿပဳလုပ္ထားတာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ရိုစတာၿပီးေတာ႔ ေနာက္ပိုင္းကားေတြမွာေတာ႔ အဆင္႔ၿမင္႔တဲ႔ ဘရိတ္ေတြ အပါအ၀င္ ေပါ႔ပါးတဲ႔ ဘီးေတြကိုပါ ရရွိလာခဲ႔ပါတယ္။ အတြင္းပိုင္း ဒီဇုိင္းေတြ အေနနဲ႔ အလူမီနီယံေတြ နဲ႔ ဆင္ယဥ္ထားၿပီး စတီယာရင္၀ွီး ထိေတြ႔မႈေတြကိုပါ တိုးၿမင္႔ထားပါတယ္။ ေရွ႕ခန္းက ထိုင္ခံုႏွစ္ခုံၾကားမွာလည္း လံုေလာက္တဲ႔ ေနရာေတြ အမ်ားၾကီး ရွိတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ နစ္ဆန္း ၃၅၀ ဇစ္ရဲ႕ အင္ဂ်င္ကို ယာဥ္ရဲ႕ အေရွ႕ဖက္မွာ ေတြ႔ရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ဌင္း ဖြဲ႔စည္းမႈက ကားရဲ႕ ေနာက္ဘီးကို စြမ္းရည္ေတြပိုမိုရရွိေစဖို႔ ၿပဳလုပ္ေပးေနပါတယ္။ ေနာက္ဘီးယက္ကားၿဖစ္ၿပီး တံခါးႏွစ္ေပါက္နဲ႔ ၿဖစ္ပါတယ္။ ထိုင္ခံုကလည္း  ႏွစ္ခံုပဲ ၿဖစ္ပါတယ္။အၿပင္ဘက္ နစ္ဆန္း ဖဲယ္ယားေလဒီ ဇစ္ရဲ႕ ပံုစံကေတာ႔ ဌင္းရဲ႕ ဇစ္ စီးရီးေတြကဲ႔သို႔ပဲ တူညီတဲ႔ ဒီဇိုင္းနဲ႔ လာခဲ႔တာ ၿဖစ္ပါတယ္။

ထင္ရွားမႈ

နစ္ဆန္း ဖဲယ္ယား ေလဒီ ဇစ္ ၃၅၀ ေတြဟာ ဓာတ္ဆီေလာင္စာသံုးေတြ ၿဖစ္ၿပီး မန္န်ဴးယယ္၊ အင္ဂ်င္ၾကီးတဲ႔ကားေတြ ၿဖစ္ပါတယ္။  လက္မ ၂၀ ရွိတဲ႔ ဘီးေတြနဲ႔ အတူ ခ႔ံညားတဲ႔  ကားကိုယ္ထည္ကို ေတြ႔ရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ၂၀ လက္မရွိတဲ႔ တူးတုမ္႔ အလိုင္း၀ွီး၊ အေနာက္ဖက္ စေပါ႔လား၊ အိတ္ေဇာ ႏွစ္ခု၊ ယူအက္ဘီ အေပါက္၊ စတဲ႔ နည္းပညာစနစ္ေတြပါ၀င္ပါတယ္။

ၿပည္တြင္း မွာ ရရွိႏိုင္မႈနဲ႔ ေစ်းႏႈန္း

ၿပည္တြင္းမွာ ဖဲယ္ယားေလဒီေတြဟာ ေမာ္ဒယ္ ၿမင္႔ေတြကို သြင္းခြင္႔မရွိတဲ႔ အတြက္ ေလာေလာဆယ္ ၿပည္တြင္းမွာ ရွိတဲ႔ ေမာ္ဒယ္ေတြကပဲ ၀ယ္ယူ စီးနင္ႏိုင္မွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ၿပည္တြင္းမွာေတာ႔ ၂၀၀၀ ေမာ္ဒယ္ နစ္ဆန္း ဖဲယ္ယားေလဒီေတြ အၿပင္ ၂၀၀၃ ေမာ္ဒယ္ေတြကိုပါ ေတြ႔ရမွာ ၿဖစ္တယ္။ အြန္လိုင္း ၀ဘ္ဆိုဒ္၊  ကား အေရာင္းအ၀ယ္ စခန္းေတြကေန တစ္ဆင္႔ လည္းေကာင္း၊ ကား ကုမၸဏီေတြကေန လည္းေကာင္း ၀ယ္ယူစီးနင္းမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ေစ်းႏႈန္းေတြ အေနနဲ႔ တစ္ပတ္ရစ္ ေတြ ၿဖစ္ၿပီး ေမာ္ဒယ္ အနိမ္႔ေတြ ၿဖစ္တဲ႔ အတြက္ ူေစ်းႏႈန္း သက္သာတာကို ေတြ႔ရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။  ၂၀၀၀ ေမာ္ဒယ္ကေန  ၂၀၀၃ ေလာက္ထိကို ေတြ႔ရတဲ႔ ေမာ္ဒယ္ေတြ ၿဖစ္ပါတယ္။  ၁၉၉၉ ေလာက္ကို ၁၀၀ က်ပ္သိန္းေလာက္မွာ ရွိၿပီး ၂၀၀၂ ကိုေတာ႔ ၁၇၀၊ ၁၈၀ ကေန ၂၀၀ က်ပ္သိန္း ထိကို ရွိတာကို ေတြ႔ရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။

သံုးသပ္ခ်က္

နစ္ဆန္းလိုင္းထဲက ဂ်ီတီ-အာ ကားေတြကဲ႔သို႕ပဲ အင္ဂ်င္ အားသိပ္မကြာလွတဲ႔ နစ္ဆန္း ဖဲယ္ယား ေလဒီကားေတြ ၿဖစ္ၿပီး ဓာတ္ဆီကားေတြ ၿဖစ္တာေၾကာင္႔ အနည္းငယ္ေတာ႔ ဆီစားက သြားမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ေအာက္ပိုင္းက စေပါ႔စ္ကားေတြ ၿဖစ္တဲ႔အတြက္ အနည္းငယ္ နိမ္႔ပါတယ္။ ေၿမလွ်ပ္ေၿပးၿပီး အၿမန္ႏႈန္းတစ္ခုကို ရႏိုင္ေအာင္ ဒီဇိုင္းကို ၿပဳလုပ္ထားတာ ၿဖစ္ပါတယ္။ အေနာက္ဖက္က စေပါ႔လားေတြ တပ္ထားတဲ႔ အတြက္ စေပါ႔စ္ကားတစ္စီးရဲ႕ ။သ႑ာန္ကေတာ႔ ပိုမိုထင္ရွားလို႔ ေနၿပန္ပါတယ္။ အေနာက္ဖက္ တံခါးေတြပါ အေပၚထိ လွန္ဖြင္႔လို႔ရၿပီး ဒီဇိုင္း လွပသစ္လြင္လွတဲ႔ နစ္ဆန္း ဖဲယ္ယားေလဒီမ်ားပင္ၿဖစ္ပါတယ္။